~sekeluarga~


Friday 28 October 2011

jatuh aty...

hari ni aku rase happy sesangat ntah knp????
mcm tebiat..slalu x de la mcm nie...nie semua gara-gara g melawat villa siswa...wah seronok yang teramat setelah bilik sendiri kena kritik an....penat bertungkus lumus mengemas bilik...bukan sebab nk menang tapi sebab nk buang barang yang banyak x pakai...
penuh plastik sampah uh....lega khazanah yang x berhaga lagi dapat dibuang....

ni ha aku tadi adela g melawat villa siswa...ntah macam mane aku jatuh aty kat dye plak....care dye...care cakap dye walaupown bukan la skema...tp membuat an aku mcm berminat tok suke kat dye....ade la kot romantik uh...padahal selalu nampak dye wat don't know jewk....arini segala-galanye aku taw...aku da taw name dye...bapak panjang la wei name dye...sedap plak uh...(name dirahsiakan)

tp yang penting aku happy semacam arini...macm dapat duit kaye-raye la plak..

No comments:

Popular Posts