~sekeluarga~


Friday 11 November 2011

mari merunggut kerja banyak :'(

hye semua ape habaq???arini aku nk cerita pasal aku merunggut nie...kerja banyak giler...argh!!!minggu nie n minggu depan adalah jadual minggu paling compact giler la bg student sem 3 kat kolej aku...peh jangan cakap la ari2 kerja ade...yang susah plak uh semua....adoyai...memg x tdow la semua minggu nie mate bengkak-bengkak......
dengan nk final nye 21 nie...hurmmm minggu study week jd minggu assignment...bayangkan ngan lab report ade 3 kne siapkan dalam 1 minggu n coding yang susah,asiggenment teori banyak giler,test,interview lg....
interview pg,mlm uh annual dinner...peh!!!memeng giler argh sok nye test...hahahahah ley giler aku...dugaan yang besaq bg aku pade tahun nie...
dah uh interview in english ish da la aku nie x rety nk speaking2 sgt....da mcm bajek ckap omputih la plak bile aku cakap dalam bilik....well to practice I must do it...ape kan daya klo x wat t fail.....
sok aku ade presentation PM(pengajian malaysi)...argh...da nk cuty sem nie mcm2 yang kena aku hadapi....
hanya mampu merunggut,membebel then siap an kerja uh....sabar jewk....
harap2 aku dapat mengatasi minggu mimpi ngeri nie...

umah hantu pown lg best la.........
dengan nie aku serta an video nie...aku rase kena ngan tajuk aku ary nie...so enjoy watching this video....
mathlutfi u ar my hero....huhuhuhu


No comments:

Popular Posts