~sekeluarga~


Thursday 27 October 2011

bengang....

ish....jadah haram soalan uh...bertungkus lumus aku stdy subjek uh...ntah mcm mane ley salah aku x dapat buat...eee...tensionnye...soalan uh akn aku ingat sampai mati,,,,shit!!!
argh!!!mak!x dapat jawab test eng.math td...hurmm.....
sedih.....
terkilan sesgt..patotla aku tgok mke orang happy semacm...soalan senang pown aku x ley buat...ape la aku nk jadi nie...
pas nie aku kene study ari2 eng.math nie.....bengang yang teramat ngan soalan uh....aku mcm nk p amik balik jewk kertas soalan uh.....ish!!!!!knp semua ini harus berlaku.....
apalah salah aku....sampai begini bala yang menimpa aku Ya Allah!!
aku akan pastikan eng.math final aku akan dapat A+ insyallah....
ku berharap keajaiban akan berlaku pada aku.......
ternyata ini yang aku harapkan darimu Ya Allah!!!

No comments:

Popular Posts