~sekeluarga~


Monday 8 August 2011

~terlebih makan& banyak keje~

Salam.....
semua da makan???
makan pe tadi??
kenyang x??
ni ha aku terlebih makan sampai pening pale...
maklumlah biase la eak puase mmg slalu mcam nie...
mcam orang x cukup makan,,,

td aku excited sangat nk makan ha sekarang amik ko macam nak pitam aku..
td korang berbuka makan ape??
alu makan nasi lemak kukus...
aku tempah kat kawan aku,biase la aku pasal makan cerewet sikit,,,
kat dewan makan,makanannye x sedap la,,,
asyik lauk ayam jewk...da la aku x makan ayam..
klo makan ikan,ikan keras giler...baling kat dinding pown boleh pecah dinding.....

aku tadi berbuka makan nasi lemak kukus...makan x ingat dunia...
skunk aku pening da,,,
roomate aku semuanya pening pale...gara-gara makan sampai kenyang giler...
da macam ular sawa da...
masing-masing terlantar kat atas katil..kekenyangan yang teramat...
hehehehe arini aku serik nak makan banyak lagi...
arinie jewk...esok aku wat ag...huhuhuhu

Hmmm.....
malam nie aku ade keje berkumpulan...ala malasnye nk wat...
pengajian malaysia pulak uh,,,,
leceh argh!!!
pas siap keje kena g dewan ade training pingpong...
argh!!!penat!!penat!!!
x nak la penat...badan da la sakit-sakit...
rase macam nk tidow jewk,malas nk bangun,,,,
aku x cukup tidow la...
nasib baik mate aku x bengkak-bengkak....
hmmmn....da la nk out x tawu nak tulis ape lagi....
TATATITITUTU
BYE!!!



No comments:

Popular Posts