~sekeluarga~


Sunday 7 August 2011

~serabot kepala aku harini~

salam...selamat pg korang semua...
arini aq mcm nk mengamok jewk...geram seh!!
nk taw sebab pe????
ni ha..pagi-pagi lagi da ade org msj aku ntah dtg dri dunia manew ntah...wat aku tension jewk..
da la mlm td aku x tdow..nk terus sahur...pas sahur uh baru nk tidow da ade orang kacau aku...
manenye aku x membebel pagi-pagi buta....[5.15a.m]
da la anto mesej...name awak suhaddah ea...lgi la aku musykil...dlm aty ku berkata
(milik siapa gerangan empunya no nie...siap tawu name penuh aku plak uh)
lagi la aku naik berang pagi-pagi da sibok memikirkan siapa la nie!!!
x masal-masal MOOD aku X baek..
pas uh aku geram sangat da argh!!!malas la aku nk ambik port lantak la dye...
dan aku terus tidow ZZZzzzzzz.....


mase aku bangun dari tidow uh...aku da lupekan da pasal perkara yang berlaku sahur tadi....
aku g mandy n pas mandy aku basuh kain...
pas uh mesej dari no yang kacaw aku mase sahur td tetbe masuk my inbok...??????
dengan pantasnye aku bace...ni suhaddah yang belajar kat ledang kan...aku pown balas la...ni sape???
bawu dye ckap name dye apis budak melaka...
rupanya ex bf aku dlu...dye ckap baru balik dari jepun blajo bawah TNB punya....
ntah ye ntah x...

x lame kemudian ade call plak...aku x kenal....
aku angkat jewk....ni suara pompuan tanye aku ni suhaddah kan...awak dok manew eak???
aku pown??????knp tanye...last-last aku cakap la aku dok Kluaang...klo aku ckap pown ntah dye tawu ntah x kluang uh kat manew.....

bdak uh tanye aku ade kenal RAZI x???[1.38p.m]
jangan ckap RAZI...name kawan name RAZI pown x de...
siap ckap lagi RAZI dok PD...
PD pown aku x pernah sampai lagikan ade kawan dok PD...
ntah pape la...
(no bdak uh 0104255884 klo sape rase ni no dye bek terus terang ngan aku ade pehal sebenarnya)
kire FAMOUS gak la aku ramai orang kenal...
tapi....
papepown hari nie mmg wat aku geram...mcm hari SUWEY la plak....




No comments:

Popular Posts