~sekeluarga~


Tuesday 9 August 2011

~mari mengundi(bagi rakan sekolej aku)~

Assalammualaikum....hye semua..ngah wat pe uh???maaflah semalam x sempat nk masukan entry baru sebab terlantar kat atas katil...demam..badan x chatla...
ni aku baru balik mengundi kat kolej aku..
aku target 100% HAMMAM jadi presiden MMP(Majlis Perwakilan Pelajar)
mane x nye aku rase HAMMAM ade bakat n potensi yang besar...sebab bagi aku senang sikit nak berkomunikasi ngan HAMMAM uh..
ramai jgak la aku rase yang sokong HAMMAM...
malam tadi walaupown aku x sihat sempat jgak la aku berkempen untuk HAMMAM walaupown sekejap jewk...
pape nk tahu jawapan yang betul sape jadi president kite tggu pkol 4.30ptg nie YEY!!!

aku rase macam mara lah sebab mase aku g mengundi td x de instruction yang jelas la....
mungkin bagi aku tawu nk mengundi macam manew...tapi budak-budak sem 1 uh mcm tawu plak nk mengundi berape orang yang nk kene pangkah,x kan la setiap kali nk kena bagi tawu..
mcm x sistematik la....
bagi pihak pengurusan diharapkan dapat mempertingkatkan tempat mengundi setiap tahun...
papepown SELAMAT MENGUDI rakan-rakan semua...
HAMMAM klo ko dapat jawatan presiden uh jgan lupa belanje aku ea,aku penat berkempen tok kau walaupown aku x sihat....hehehehe x de la...gurau jewk...
k la aku nak tidow..maklumlah petanh nie aku ade kelas pkol 1.30,hmmm
x best betol,da la time uh sedap time tok tidow....Chaw!!!
TATATITITUTU!!!!
~see you again you all~


No comments:

Popular Posts