~sekeluarga~


Friday 12 August 2011

~perjalanan pulang yang memenatkan~

hye semua....
sorry la mlm td x sempat nk masukan entry baru...
ni semua gara-gara kepenatan semalam...
semalam aku bergerak nk balik uma...g bustand muar pkol 6.30...
bengang jewk aku tunggu bus...lambat gler sampai...
bus aku sampai pkol 7.15p.m
menyirap jewk aku....da la bus lambat pas uh dapat pulak seat yg air-condnye terlopong...
peh!!!lagi la aku menyirap...x dok diam aku dalam bus kesejukan.....da gerak0gerak macm cacing da....
aku pown berbuka dalam bus...mkan burgur KFC...bau dye jgan ckap la kuat gler...lantak r orang belakang aku nk cakap ape...ade aku kesah...lagi pown yang dok blkang aku uh cina...ape dye tawu puase 2 ape...dengan selambanya aku makan jewk...da lapar pe ag bedal jewk lah....
aku sampai bustand Kluang pkol 9.40mlm..dengan meriahnye aku tgok bazar kluang yang berwarna-warni....seronok aku...da x ingat lapar da...
g la jalan-jalan jap...x de la jap sgat lame la gak..pas uh mkan kat bumbung ijau jumpa plak BCHE...
Bche sibok makan ngan isap syiesha sampai x perasan aku lalu sebelah dye....
aku makn mee bandung n tea 'o' panas...lega skit aku da la penat...dapat air panas...fuh!!!sedap seh....
n then da siap mkan balik uma....sampai uma pkol 1 pagi...seronok+penat=tidow yang nyenyak...

No comments:

Popular Posts