~sekeluarga~


Monday 15 August 2011

salam...selamat pagi semua...huhuhuhu
hmmm....saje2 nk membebel nie...bosan..
tadi da wat keje pengajian malaysia lukis-lukis ngan mek naa..
da [enat nie ngadap lappy...bkak fb x de pape pown bosan glew...
membe time sk sume da dok jauh2...so semuanya da lost contact...
ade yg dekat pown mcm sombong jewk...hmmm
biaselah manusia cepat berubah...

ni dalam bilik yang suram melihat rakan-rajkan yang lain ngah berusaha untuk menutup mata...takot sahur t x bangon..ala biase nya mcm rutin harian la aku yang tukang kejot diorang...
....tadi aku bukak blong mcm menyirap plak aku tgok lagu aku x kuar,,,sangkut-sangkut plak uuh...
tension!!!

ni aku ngah tebiat amik pic kat wc...biasela plesing lbih...huhuhu
pa lagi...berangan la aku depan wc..
klo dlu ari-ari aku skype ngan ex gf aku...skunk da x de so maen snap pic jela...
bosan yang TERAMAT!!!!

No comments:

Popular Posts