~sekeluarga~


Thursday 11 August 2011

~terharunya~

Assalammualaikum semua...
entry untuk arinie..aku rase terharu..
ini kerana aku berkata begini,td dax kuliah aku,kteorang g makan kat kedai depan kolej uh...
sebab dekat..kte orang jalan kaki jela...
yang join g makan tadi
aku,mek naa,ecah,syawal,hammam,sabiq.kedah,farkhan,hafizie,sakila n fahima..
farah n faiz x dapat join...hmmm sedih sebab x cukup semua..
macam mane pown aku terharu sebab ade sorg budak d kalangan kte org uh sush skit nak join2 klo kte orang ade wat pape..
tp...
tdi bdak uh ade...pas uh dye dtg paling awal antara dax laki yang lain...
so,kteorang pe lagi terkejutla...tp memasing wat mcm x tahu jela...da la budak2 nie lambat...klo x dye da membel da kne tggu dak nie...
tp...
tadi dye okey jewk...cool...
klo x asyik nk mara-mara jewk...
td mmg seronok la...aku x abis makan sebab da senak perot aku..mcm tetbe kenyang...
pas makan kteorg g singgah kat caltex depan uh...lame la gak...kat si 2 aku ketuk hammam soh belanje choki-choki...sebab dye jadi timbalan MMP,
(kononnye aku mintak upah sebab aku berkempen untuk dye la)
Hammam pown belanja la...time balik uh kteorg sibok bercerita pasal budak yg x d'sangka uh...
menjadi buah mulut masing-masing...
tp x pe...kteorg ske ble dye join...x dela bawak hal sendiri jewk...
papepown td aku happy..
thankz you all my friend..
t next sem kte wat ag mcm uh ea.....

No comments:

Popular Posts