~sekeluarga~


Sunday 19 February 2012

minggu test

salam hye semua....
kali nie aku nk cerita pasal minggu nie adelah minggu test kat kolej aq...sok paper "introduction therapeutic and diagnostic device"paper nie x de la paper killer tp ley tahan tough la....
dax2 nie sbok dok stdy,aku plak sebok bermuka buku sambil download cerita suatu malam kubur berasap.
aku nie bukan la jnis kple stdy....aku plak yang stress tgok orang stdy...aku senang lenang.....ntah la knp aku malas sangat nk stdy arinie....
da la malas,orang lain plak yang susah tgok aku x stdy....aku pown plik tgok dri aku stdy mcm mane ntah....

aku x taw la knp arini aku berbunge2....nk kate dapat durian runtuh...x de...durian pown x de hu3,
mungkin ade bende nk berlaku kot....
pape pown menunggu sesuatu di luar jangkaan....

k,la aku x taw nk cakap apew lg....
k la daaa.....slamat pg....sok ade test.....

No comments:

Popular Posts